Ontmoetingsdag op 16 april

Uitgegeven op: 25-03-2016 om 21:00:46
Geplaatst door: Edwin Rakhorst - Ontmoetingsdag

In Nijkerkerveen wordt dit jaar voor de tweede keer een ontmoetingsdag georganiseerd door de Hervormde Kerk op zaterdag 16 april . Hoewel de nadruk ligt op ontmoeting, hopen we toch dat de belangstelling zodanig zal zijn dat we na afloop een bedrag overhouden om aan de kerk te kunnen schenken.

Het programma ziet er in het kort als volgt uit: om 10.00 uur koffie/thee/fris met gebak (2e bakje gratis), daarna bingo. Om 12.30 uur is er een lunchbuffet en om 14.00 uur wordt er een natuurfilm vertoond. Daarna is er gelegenheid om onder het genot van een kopje koffie nog even na te praten. Voor de koffie s morgens en de lunch worden redelijke prijzen gevraagd.

Gedurende deze dag willen we zelfgebakken taarten e.d. verkopen.

Met name voor de lunch is het handig als we ongeveer weten op hoeveel mensen we moeten rekenen. U kunt zich per mail of telefonisch aanmelden bij riavandeberg@hotmail.com of 06-25408161.

De dag wordt georganiseerd door de Hervormde Kerk, maar we hopen ook veel mensen van buiten onze kerkelijke gemeente te mogen ontmoeten.