Grote Kerk Nijkerkerveen

Uitgegeven op: 01-10-2016 om 20:48:09
Geplaatst door: Edwin Rakhorst - Landelijk
Aantal keer bekeken: 2028

Gezien de reacties en het aantal bezoeken, wordt deze website actief bezocht. Het is daarom belangrijk dat de site actueel blijft. Het nieuwe winterseizoen is inmiddels weer begonnen, daarom een herinnering om de pagina weer bij te werken.

Alle verenigingen, kringen en commissies hebben de mogelijkheid zelf een pagina met nieuws, agenda, fotoalbums en video bij te houden. Het is de bedoeling dat alle actualiteiten en activiteiten op de website te vinden zijn. Heb je fotos gemaakt tijdens activiteiten of verenigingsavonden? Vergeet deze dan niet te plaatsen, zodat bezoekers ook een impressie krijgen van wat er bij jullie allemaal gebeurt! Heeft uw/jouw kring, vereniging of commissie nog geen eigen pagina? Of zijn er wijzigingen doorgevoerd? Heeft u andere vragen, opmerkingen of tips? Laat het weten via het contactformulier op de website, of per email op webmaster@hervormdnijkerkerveen.nl.

© 2013-2024 Hervormde Gemeente Nijkerkerveen - Techniek, design & onderhoud: Edwin Rakhorst - Inloggen