Paas (zang)dienst

Datum activiteit: 22-04-2019 om 10:00 tot 22-04-2019 11:00
Locatie: Kerk
Geplaatst door: Edwin Rakhorst namens Algemeen

Of je nu regelmatig in de kerk komt, of dat dit de eerste keer is, je bent van harte welkom om het Paasfeest met ons te vieren! Na de dienst staat er in De Voorpost (naast de kerk) een kopje koffie/ thee of een glaasje fris klaar.

Met Pasen vieren we de opstanding van Jezus. Nadat we op Goede Vrijdag zijn lijden en sterven hebben herdacht, mogen we op beide paasdagen vieren dat Hij uit de dood is opgestaan.

Het thema van deze (zang)dienst op 2e Paasdag is Wandel in de Liefde. Naast dat er veel liederen gezongen zullen worden, zal er ook een overdenking gehouden worden door Ds. van der Sluijs, naar aanleiding van dit thema.

Heb je vragen over deze dienst, het geloof of onze gemeente? Neem gerust contact op met onze predikant.