Home > gemeentewerk > GZB-Commissie

Over GZB-Commissie

De Gereformeerde Zendings Bond- Commissie, ziet het als haar taak, de zending(sopdracht) onder de aandacht van de gemeente te brengen. Door middel van verschillende activiteiten proberen we geld in te zamelen voor het belangrijke en moeilijke werk van de GZB. Mede door de jaarlijkse verkoop van de GZBdagboekjes, ‘een handvol koren’ zijn we in staat enkele projecten van de GZB te ondersteunen. Wij vragen u ons werk en het werk van de GZB te steunen via uw gebed en financiële steun.

Zending is niet alleen een taak van de GZB (-commissie), maar van de gehele gemeente!

Naam:
E-mailadres: