Home > gemeentewerk > Seniorencommissie > over

Over Seniorencommissie

De ouderencommissie bestaat uit 6 dames die werkzaam zijn in een wijk van onze kerkelijke gemeente. De voorzitter is door de kerkenraad aan de Commissie toegevoegd. De dames bezoeken zieken, eenzamen, en ouderen vanaf ongeveer 70 jaar, behoort u bij die groep en wilt u graag bezoek laat het weten, en ze komen graag bij u voor een gesprekje en met een luisterend oor. De bezoeken zijn niet van pastorale aard, daarvoor moet u bij de ambtdragers zijn. Ook bij de jubilea vanaf 50 jaar (en daarna elke 5 jaar) kunt u bezoek verwachten van de dames (indien gewenst). Er worden 6 ouderenmiddagen belegd per winterseizoen, met Kerst en Pasen is er een broodmaaltijd, de andere middagen is er na de meditatie een spreker, al dan niet met dia’s.

De ouderencommissie bestaat uit de volgende personen:

Ds . L.W. van de Sluijs voorzitter
Mevr . M . Bout - Kruithof secretaris
Mevr . S . Woudenberg - van de Ham
Mevr . L . Hendriksen - van Soeren .
Mevr . E . de Vries - van Kommer

Naam:Mijndert Vastenburg