Home > gemeentewerk > Commissie van Bijstand

Over Commissie van Bijstand

Tot de taak van de commissie van bijstand wordt gerekend: het inzamelen van gelden in kerkdiensten; het verwerven van kerkelijke bijdragen; het verbreden van het inzicht der gemeenteleden in de kerkelijke financiën; het adviseren van het college van kerkrentmeesters inzake de begroting en de jaarrekening; het adviseren van het college van kerkrentmeesters bij het kopen, bouwen, en verbouwen c.q.
restaureren van kerkelijke gebouwen; het assisteren van het college van kerkrentmeesters bij incidentele acties/ activiteiten; het verkopen van collectemunten.

Kijk voor de leden van de Commissie van Bijstand op de pagina Kerkenraad onder het kopje 'Commissie van Bijstand'.

Naam:
E-mailadres: