Home > gemeentewerk > Vakantie Bijbel Club > over

Over Vakantie Bijbel Club

Hey, jij daar!

Ook dit jaar zal in de herfstvakantie weer de Vakantie Bijbel Club georganiseerd worden. Het zou té gek zijn als jij er bij bent! Wat we gaan doen? Zingen, spelen, knutselen en nog vééél meer  dingen.

Zit jij op de basisschool dan zien we je graag op woensdag en op donderdag in de herfstvakantie in het Veense Hart in Nijkerkerveen. In verband met het coronaprotocol is het dit jaar wel noodzakelijk je vooraf op te geven. Dit kan per email; vbcnijkerkerveen@gmail.com.

Tot dan!

Naam:Gerda van Zomeren