Home > gemeentewerk > Inspiration > over

Over Inspiration

Inspiration is de jongeren zanggroep van de Hervormde Gemeente in Nijkerkerveen. Tijdens activiteiten buiten de eredienst om, begeleidt Inspiration regelmatig de samenzang. Met het startweekend wordt bijvoorbeeld de sing-in begeleidt en met de kerstdienst op 2e kerstdag de samenzang.

Daarnaast heeft Inspiration in het verleden al eens een optreden verzorgt tijdens de Volkskerstzang en hebben ze een aantal liederen gespeeld op de Jongerenavond in Zwartebroek. Eind 2014 heeft Inspiration de samenzang verzorgd tijdens de actie 'Winterslaap' voor de stichting 'Kom over en Help' in Amersfoort. In april van dit jaar heeft Inspiration meegewerkt aan een concert tijdens de Ontmoetingsdag en op 29 mei heeft Inspiration op uitnodiging van de Gereformeerde kerk van Leerdam een jeugddienst begeleid.

De samenstelling van Inspiration is als volgt:
Vocals:

Charon van Dam