Muzikaal uurtje groot succes!

Uitgegeven op: 01-11-2016 om 14:14:27
Geplaatst door: Edwin Rakhorst - Algemeen

Onder het motto: “Een muzikaal uurtje” was het zaterdagavond genieten voor de muziekliefhebber in de Hervormde Kerk aan de Nieuwe Kerkstraat in Nijkerkerveen.

Door Aalt Guliker (www.nijkerkerveen.org)

Muziekgroep Inspiration, enkele leerlingen van de Johannnes Calvijnschool bestaande uit enkele vioolspelers, gitaristen, een fluitist, wat ritme-instrumenten en enkele zangertjes en organist Peter van Dam lieten zich van hun beste kant zien.

Verder was er medewerking van Kees en Martine de Vreugd op piano en Klarinet, Zangers Martine van der Horst en Anne en Danielle van de Pol op panfluit en klarinet. Al met al een mooie avond die werd afgesloten met koffie, thee en fris in De Voorpost die overigens aan een grondige opknapbeurt onderworpen is.

Bekijk hier het foto-album van deze avond, gemaakt door Aalt Guliker.