Grote Kerk Nijkerkerveen

Uitgegeven op: 30-07-2020 om 22:03:14
Geplaatst door: Edwin Rakhorst - Algemeen
Aantal keer bekeken: 1599

Ds. L.W. van der Sluijs heeft 25 juli online (en via de kerkradio) een benefietconcert gegeven op het kerkorgel van de Hervormde Kerk in Nijkerkerveen, ten bate van deze oudste kerk van Nijkerkerveen. Het concert met bekende Psalmen en Christelijke liederen is nu ook terug te luisteren via deze pagina.

Wilt u en jij aan deze mooie actie meedoen en nog een gift geven voor de instandhouding van deze kerk? Maak dan een gift over op het bankrekeningnummer van de kerkrentmeesters van de Hervormde Gemeente: NL88 RABO 0347 8181 61, onder vermelding van Orgelconcert.

Bij voorbaat, Hartelijk dank!

Programma

1. Fantasie ‘Door de nacht van smart en zorgen’ en ‘Door de wereld gaat een Woord’

2. Meditatie ‘Ach blijf met Uw genade’

3. Feestelijk spel ‘Prijs mijn ziel de Hemelkoning’