Vakantie Bijbel Club

Datum activiteit: 21-10-2021 om 10:00 tot 21-10-2021 15:00
Locatie: Dorpshuis 't Veense Hart
Geplaatst door: Edwin Rakhorst namens Algemeen

Hallo, contact?! De herfstvakantie staat weer voor de deur, dus is het ook weer bijna tijd voor de Vakantie Bijbel Club!

Dit keer is het één dag: donderdag 21 oktober, in ’t Veense Hart. U kunt uw kind hiervoor aanmelden door een mailtje te sturen naar vbcnijkerkerveen@gmail.com. Het thema is ‘Hallo, Contact?!’ Alles bestaat de hele dag door uit contacten: contact met je vrienden, met je ouders, met je juf of meester en natuurlijk ook contact met de Here God! Contact met de Here God is belangrijk. Door gebed en door de Bijbel heb je contact met Hem, Hij geeft je antwoord en wil je helpen.

De inloop is vanaf 9.30 uur en we starten om 10.00 uur, het duurt tot 15.00 uur. Het belooft weer een gezellige dag te worden, met verhalen, een optreden van Matthijs Vlaardingerbroek, Kaja & Rudi, leuke spelletjes én natuurlijk een Vossenjacht door het dorp!

Voor de Vakantie Bijbel Club in Nijkerkerveen zijn we nog op zoek naar jongeren en volwassenen die het leuk vinden om te helpen bij het begeleiden van de activiteiten. We zijn ook op zoek naar vossen voor de Vossenjacht (tussen 13.30 en 14.30 uur). Mocht u beschikbaar zijn, mail dan even naar vbcnijkerkerveen@gmail.com.

Deelname van de kinderen aan de Vakantie Bijbel Club is gratis. Voor de activiteiten zijn we afhankelijk van sponsoring en de fooienpot. Wanneer u een financiële bijdrage wilt doen, kunt u ook contact opnemen met de organisatie. Daarnaast willen we u vragen om al het jeugdwerk van onze drie kerken mee te nemen in uw gebed.

De Vakantie Bijbel Club wordt georganiseerd door de 3 PKN kerken in Nijkerkerveen. Kijk op de gezamenlijke website voor meer informatie over de gezamenlijke activiteiten: www.welkominonzekerken.nl.