Hervormd Nijkerkerveen Live

Audio Livestream

Via deze pagina kunt u live meeluisteren met de kerkdiensten die in onze gemeente gehouden worden. Alle reguliere samenkomsten worden normaal gesproken live uitgezonden. Indien het een dienst met een persoonlijk karakter betreft (bijvoorbeeld uitvaart- of trouwdiensten) is het mogelijk dat de uitzending niet beschikbaar is.

Pastoraal contact

Heeft u vragen naar aanleiding van een dienst? Neem gerust contact op met onze Predikant.

Vragen over de stream

Heeft u vragen over onze livestream? Op de website van Kerkdienstgemist.nl kunt u de antwoorden vinden op de meest gestelde vragen met betrekking tot dit platform en de werking van de diverse luistermogelijkheden. Heeft u een vraag over de livestream van onze kerk? Neem dan contact op met de Webmaster.