Datum: 25-10-2020 om 10:00

Voorganger: Ds. L.W. van der Sluijs (Nijkerkerveen)

Locatie: Grote Kerk Nijkerkerveen
3864EC Nijkerkerveen

Bijzonderheden:Afsluiting Vakantie Bijbel Club

Reserveren

Overige informatie:

Vanwege de aangescherpte Corona maatregelen zal de VBC voor de basisschoolkinderen dit jaar digitaal zijn. Zo ook deze afsluitingsdienst. In de kerk mogen (net als bij de reguliere kerkdiensten) conform de richtlijnen van de overheid en de PKN maximaal 30 personen aanwezig zijn.

Voor diegene die niet in de kerk (kunnen) zijn, zal deze dienst daarom ook via onze livestream (met beeld) uitgezonden worden. Op die manier kan je thuis toch meedoen en kunnen we de VBC gezamenlijk afsluiten!