Gewijzigde contactgegevens

Uitgegeven op: 26-11-2015 om 08:44:15
Geplaatst door: Edwin Rakhorst - Algemeen
Aantal keer bekeken: 1906

Vanaf heden zijn de contactgegevens gewijzigd en verduidelijkt. Voor vaste contacten en functies binnen de gemeente hebben we vanaf heden vaste email adressen. Dit betekent dat als er een wisseling plaatsvindt of iemand tijdelijk vervangen wordt, er voor u niets veranderd. Wij zorgen ervoor dat uw mail (automatisch) bij de juiste persoon terechtkomt.

Tevens willen we vanaf heden het Postadres duidelijker onder de aandacht brengen. Binnen de kerk zijn er voor veel functies diverse contactpersonen aangesteld. Ook hiervoor geldt dat het altijd een behoorlijke administratieve handeling is als er een wisseling plaatsvindt. Sinds enige tijd kan de kerk als Postadres gebruikt worden. Waar mogelijk vragen wij u gebruik te maken van dit postadres. Op die manier kunnen we ervoor zorg dragen dat uw post zo snel mogelijk bij de juiste persoon terechtkomt. Tevens geldt ook hiervoor dat er minder administratieve handelingen verricht hoeven te worden indien er een wisseling plaatsvindt.

Om de contactgegevens van onze gemeente zo duidelijk mogelijk weer te geven, is de Contactpagina vernieuwd. Op deze pagina kunt u voortaan alle actuele contactgevens (Postadres, Bezoekadressen en emailadressen) vinden. Ook het contactformulier die op deze pagina staat is vernieuwd. Zo is het vanaf heden ook mogelijk om kopij voor de Kerkbode in te dienen en krijgt u automatisch een kopie van uw bericht toegestuurd.

Heeft u tips of andere opmerigen? Neem gerust contact op via webmaster@hervormdnijkerkerveen.nl of via het vernieuwde Contactformulier!