Foto's Paaszangdienst

Uitgegeven op: 02-04-2018 om 20:00:45
Geplaatst door: Edwin Rakhorst - Inspiration
Aantal keer bekeken: 2153

De Grote Kerk in Nijkerkerveen was op Paasmaandag het decor van een prachtige zangdienst. Deze bijzondere dienst stond in het teken van het thema Door het donker naar het licht. Tussen het Paasverhaal door werden prachtige liederen gezongen. Samenzang werd afgewisseld door prachtige optredens van jongerenzang- en muziekgroep Inspiration.

Tekst en foto's: Aalt Guliker

Ook enkele kinderen van Club Spirit brachten hun eigen prachtige bijdrage. Heel indrukwekkend was de vertoning van een eigen versie van het EO programma Bakkie Troost waarin Dominee van der Sluijs met een kerklid mee ging naar het graf van zijn overleden echtgenote op de Nijkerkerveense begraafplaats.

Aalt guliker (www.nijkerkerveen.org) was ook aanwezig en maakte een prachtige foto reportage. Hieronder staat een kleine selectie. Bekijk de rest op de website: http://www.nijkerkerveen.org/nijkerkerveen-beleeft-bijzondere-paasdienst-in-grote-kerk/