Coronacafe vanuit t Veense Hart

Uitgegeven op: 28-05-2020 om 10:29:29
Geplaatst door: Edwin Rakhorst - Landelijk

De coronacrisis heeft ongekende gevolgen voor ons allemaal. De anderhalvemetersamenleving is een feit en niemand weet voor hoelang. Iedereen wordt beperkt in zijn of haar vrijheid. In het Coronacafé gaan de 3 Veense dominees Judith Visser, Bartho Versteeg en Leendert van der Sluijs hierover in gesprek met bekende Veenders of Nijkerkers.

De uitzending is vanuit Het Veense Hart en de eerste opname van het Coronacafe is binnenkort te zien via de Lokale Omroep en Nijkerkerveen.org. De tafelgasten zijn burgemeester Gerard Renkema en Ap Deroue van Deroue Motoren. Uiteraard klinkt er in het Coronacafé ook muziek. Deze keer verzorgd door Gert van der Schuur, op elektrische gitaar.

Klik op de banner hieronder om de eerste aflevering te bekijken bij Nijkerkerveen.org.