Home > gemeentewerk > Bijbelkring

Over Bijbelkring

Voor jong en oud wordt er zesmaal per seizoen door onze predikant een bijbelkring gehouden in De Voorpost, telkens op donderdagavond vanaf 20.00 uur. Op eenvoudige wijze wordt achtergrondinformatie bij een bijbelgedeelte gegeven, samen met een praktische doorvertaling naar het geloofsleven. Ook kunnen er uiteenlopende vragen worden gesteld. Vorige seizoenen stonden we stil bij de profetische geschiedenissen van Gideon en Simson, aartsvader Abraham op zijn geloofsreis en De eerste brief van Johannes. Dit seizoen volgen we de Mozesgeschiedenis.

Naam:L.W. van der Sluijs
E-mailadres:predikant@hervormdnijkerkerveen.nl