Home > gemeentewerk > Jongeren Gespreksgroep 20+ > over

Over Jongeren Gespreksgroep 20+

Geloof je? Of geloof je het wel?

Jezus heeft met Zijn woorden en daden tot op de dag van vandaag invloed op het leven van mensen. Hij blijkt een blijvende impact op de wereld te hebben.

'Geloof je, of geloof je het wel?' is de vraag die centraal staat in het nieuwe boek van schrijver Henk Stoorvogel Jezus leven, volgen in het ritme van de rabbi. Van deze pageturner zijn al 10.000 ex. verkocht!

Aan de hand van dit boek gaan we ons als start-up jongerengesprek 20+ vanaf 18 oktober 2018 in Nijkerkerveen elke twee/ drie weken verdiepen in het leven van Jezus en ontdekken wie Hij was en wat Hij nog steeds voor je kan betekenen. Wij willen je meenemen op reis door Zijn leven, om op een unieke manier ongelofelijk dichtbij Hem te komen.

We gaan samenkomen in de Steiger van de Eben-Haëzerkerk, in de Gereformeerde kerk of in de Voorpost van de Hervormde kerk. Aan de hand van studiemateriaal gaan we de avonden vorm geven. Je ontvangt kosteloos het boek Jezus leven.

Ga je mee op reis? Wil je meer weten voordat je je opgeeft? Mail naar: mariskahorst@hotmail.com, gertvanderschuur@gmail.com of lwvandersluijs@filternet.nl

Met elke avond: een hapje en een drankje!

Naam:L.W. van der Sluijs
E-mailadres:predikant@hervormdnijkerkerveen.nl