Home > gemeentewerk > Alphacursus

Over Alphacursus

Alphacursus 2018

Vanaf 8 januari 2018 organiseert de Eben-Haëzer Kerk samen met de Grote Kerk in Nijkerkerveen een nieuwe Alpha-cursus! De cursus is speciaal voor jongvolwassenen, vanaf 18 jaar tot pakweg 30 jaar. Het is een leuke, laagdrempelige en leerzame cursus over het christelijk geloof. De cursus richt zich op mensen zonder christelijke achtergrond, maar ook voor mensen die pas christen zijn geworden, of die de basis van het christelijk geloof weer eens willen doornemen. We beginnen de avond met een gezamenlijke (kleine) maaltijd. Na een muzikaal intermezzo is er een gevarieerd avondprogramma met een korte inleiding. De cursus wordt op 10 maandagavonden gehouden (plus een zaterdag).

Plaats: bij Gert & Ria van der Schuur op het adres: Nieuwe Kerkstraat 60, Nijkerkerveen.

Wacht niet te lang, want met 12 deelnemers is het vol. Zijn er meer aanmeldingen, dan is er de mogelijkheid deel te nemen aan de Alpha-cursus die in dezelfde periode in Nijkerk zal worden gehouden.

Mocht je je willen aanmelden, of meer willen weten , neem dan contact op met:

Gert & Ria tel. 06-39564228 of per email gertvanderschuur@gmail.com.

Brigitta de Jongh: tel. 06 19336375 - bdj2811@gmail.com

Corrie van de Visch: tel. 2538256 - wvandevisch@solcon.nl